Subject: Keskkonnamõju hindamise ettepanekute küsimine
From: Ülle Luiks <[email-masked]>
To: "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@epkk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@ elv" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 16:56:30 +0300

Lugupeetud koostööpartner

Kliimaministeeriumil on ülevaatamisel keskkonnamõju hindamise ja 
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse ( 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/103012022010?leiaKehtiv> KeHJS) § 6 lõikes 
1 ja Vabariigi Valitsuse 29.08.2005 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128012020006?leiaKehtiv> määruses nr 224 
„Tegevusvaldkondade, mille korral tuleb anda keskkonnamõju hindamise 
vajalikkuse eelhinnang, täpsustatud loetelu“ nimetatud tegevuste loetelud.

Sellega seoses palume keskkonnamõju hindamise osapoolte (otsustajad, 
asjaomased asutused, valitsusvälised organisatsioonid jt) ettepanekuid 
KeHJSis ja määruses nimetatud tegevuste kohta, mis vajaksid Teie hinnangul 
muutmist. Palume ettepanekute esitamisel nimetada tegevus ja muutmise 
vajadus koos põhjendusega võimalikult konkreetselt (nt kas 
suurendada/vähendada arvulist künnist või künnise puudumisel see lisada, 
näidates ka künnise suuruse).

Ettepanekute esitamisel palume arvestada, et Kliimaministeerium on tellimas 
analüüsi taastuvenergeetika valdkonna projektide keskkonnamõju hindamise 
künniste ülevaatamiseks (KeHJS § 6 lõike 1 punktid 5, 17, 171, 311, 34; 
määruse § 2 punktid 2 ja 5, § 9 punktid 1 ja 5, § 10 punkt 1, § 11 punktid 
1, 6 ja 72). Täiendavalt on infoks kirjale lisatud tabel asutuste poolt 
viimastel aastatel esitatud ettepanekute kohta määruse muutmiseks.

Muudatusettepanekud koos põhjendustega palume esitada hiljemalt 9. 
septembriks 2024 tagasiside vormi kaudu veebilehel: 
<https://kliimaministeerium.ee/elurikkus-keskkonnakaitse/moju-hindamine-keskkonnale> 
https://kliimaministeerium.ee/elurikkus-keskkonnakaitse/moju-hindamine-keskkonnale 
(katusorganisatsioonidel palume saata koordineeritud vastused, st 
organisatsiooni ühtsed vastused).

Heade soovidega

Ülle Luiks
Nõunik | Keskkonnakorralduse ja kiirguse osakond
623 1220 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee